برنامه هلال احمر براي واردات ۶۰ ميليون دُز واكسن كرونا طي يك ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاين

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

برنامه هلال احمر براي واردات ۶۰ ميليون دُز واكسن كرونا طي يك ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاين

۶ بازديد

به گزارش شفاف ، دكتر كريم همتي در جلسه شوراي معاونين هلال احمر گفت: از 10 اكتبر سال جاري تا 15 آبان ماه هر هفته 15 ميليون دوز واكسن به كشور وارد مي شود كه در مجموع 60 ميليون دوز واكسن تاج وارد مي شود. اميدواريم با اين تلاش ها و با تزريق واكسن به …

برنامه هلال احمر براي واردات ۶۰ ميليون دُز واكسن كرونا طي يك ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاين https://livemag.ir/2021/09/برنامه-هلال-احمر-براي-واردات-۶۰-ميليون/ https://livemag.ir/2021/09/برنامه-هلال-احمر-براي-واردات-۶۰-ميليون/#respond Fri, 24 Sep 2021 12:36:08 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/09/برنامه-هلال-احمر-براي-واردات-۶۰-ميليون/ به گزارش شفاف ، دكتر كريم همتي در جلسه شوراي معاونين هلال احمر گفت: از 10 اكتبر سال جاري تا 15 آبان ماه هر هفته 15 ميليون دوز واكسن به كشور وارد مي شود كه در مجموع 60 ميليون دوز واكسن تاج وارد مي شود. اميدواريم با اين تلاش ها و با تزريق واكسن به …

به گزارش شفاف ، دكتر كريم همتي در جلسه شوراي معاونين هلال احمر گفت: از 10 اكتبر سال جاري تا 15 آبان ماه هر هفته 15 ميليون دوز واكسن به كشور وارد مي شود كه در مجموع 60 ميليون دوز واكسن تاج وارد مي شود. اميدواريم با اين تلاش ها و با تزريق واكسن به همه مردم ، گامي بزرگ براي ايمن سازي كشور در برابر اين بيماري برداشته شود.

او اضافه كرد: يكي از دلايل تسريع واردات واكسن ، كمك معاون اول رئيس جمهور است كه با جلسات منظم و حضور همه طرف ها ، مجوزها را به سرعت صادر مي كند. هلال احمر به لطف اين همكاري داخلي و ارتباطات آن در عرصه بين المللي ، تاكنون به وعده هاي خود عمل كرده و تلاش مي كند تا واكسن ها را به موقع به كشور برساند.

رئيس جمعيت هلال احمر خاطرنشان كرد: با توجه به حجم زياد واكسن هاي وارد شده به كشور ، لازم است همه ارگان ها و نهادهايي كه داراي واحدي به نام بهداشت و درمان هستند در واكسيناسيون شركت كنند و در اين زمينه نيروهاي مسلح و هلال احمر. آمادگي آنها و قطعاً مي تواند بار وزارت بهداشت را از دوش بكشد و واكسيناسيون جهاني را تسريع كند.

همتي با اشاره به مراسم اربعين در عتبات عاليات ادامه داد: خدمات نجف و كربلا مانند سالهاي گذشته به زائران هلال احمر ارائه مي شود. در اين راستا ، ما تا حد امكان از ظرفيت بيمارستان تازه تاسيس نجف براي ارائه خدمات پزشكي و درماني به زائران استفاده خواهيم كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جمعيت هلال احمر ، رئيس جمعيت هلال احمر با اشاره به مشكلات حوزه منابع مالي تصريح كرد: بخشي از هزينه ثبت نام خودرو در ادارات متعلق به هلال احمر است زيرا يكي از منابع تامين مالي اين موسسه است ، طبق قانون ، حق ثبت نام در دفاتر را دارد. با توجه به اينكه مقامات ذيصلاح اعلام كرده اند كه نيازي به ثبت مالكيت خودرو در دفتر نيست ، بنابراين بخشي از بودجه هلال احمر كاهش مي يابد و در اين راستا از مجلس مي خواهيم منابع مالي پايدار براي هلال احمر تعيين كند. با شرايط اضطراري روبرو نشويد. از سوي ديگر به دليل واكنش جدي هلال احمر به شيوع تاج در كشور ، هزينه هاي زيادي در اين زمينه هزينه شده است كه نياز هلال احمر به منابع مالي را افزايش مي دهد.

https://livemag.ir/2021/09/برنامه-هلال-احمر-براي-واردات-۶۰-ميليون/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.