خريد تلويزيون 77اينچ 4k ال جي اولد مدل 77b1

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

خريد تلويزيون 77اينچ 4k ال جي اولد مدل 77b1

۱۴ بازديد

در تلويزيون اولد ال جي 77B1 تازه‌ترين پردازنده ال‌جي از قابليت AI Picture Pro بهره مي‌برد كه سوژه‌هاي درون صحنه همانند چهره‌ها و بدن‌ها را تشخيص داده و باعث ايجاد تمايز بين پس‌زمينه و پيش‌زمينه مي‌گردد و هر سوژه را به‌طور مستقل پردازش مي‌كند تا تصاوير حالت سه‌بعدي بيشتري به خود بگيرند. پردازنده α7 Gen 4 باقابليت تشخيص ژانر و موضوع محتوا با توجه به نور صحنه‌ها و وضعيت نوري در محيط‌هاي گوناگون تماشاي تلويزيون، كيفيت تصوير بهينه‌تري را خلق مي‌نمايد.

اين تلويزيون ال جي از قابليت بسيار جالبي بهره مي برد و آن اينكه با وجود اين ويژگي تماشاي هيچ مسابقه اي را از دست نخواهيد داد. زيرا به هنگام شروع يك مسابقه، تلويزيون به صورت خودكار يك آلارم در گوشه تلويزيون نمايش مي دهد و شما را از اجراي آن مسابقه باخبر مي كند.

ويژگي هاي گيمينگ

اين تلويزيون طراحي زيبايي دارد كه ظاهري شيك و مدرن به اتاق نشيمن شما مي بخشد. در صفحه نمايش OLED هر كدام از پيكسل ها بطور جداگانه نور خود را توليد مي كنند و بطور جداگانه خاموش و روشن مي شوند و به همين دليل رنگ مشكي عميق را به خوبي توليد مي كنند و در نهايت نسبت كنتراست بالا و كيفيت تصوير بهتري نسبت به تلويزيون هاي LED دارند.

استاندارد تصوير Dolby Vision ،4K Cinema HD HDR و پردازنده هوشمند Alpha9 نيز از ويژگي هاي نمايشگر اين تلويزيون هستند كه به نمايش تصاوير با كيفيت كمك مي كنند. قابليت 4K Upscaler نيز در اين تلويزيون، محتواي بي كيفيت را تا حد 4K ارتقاء مي دهد. كيفيت 4K2020صدا 40 وات120 هرتزOLED / پنل WRGB3×USB سيستم عامل WebOS4×HDMIگيرنده داخلي و خارجيساخت كرهتلويزيون ال جي CX بهترين تلويزيون اولد ال جي در سال 2020 است.

حالا تمامي اين امكانات را با زمان پاسخدهي بسيار سريع و كيفيت اولد تركيب كنيد تا هر بار بهره وري بيشتر و لذت بالاتر را در بازي هاي مورد علاقه تان مشاهده نماييد. ال جي در تلويزيون B1 با يك حركت منحصر بفرد توانسته صدا و تصوير را همزمان پردازش كند و براي اين كار از فناوري AIكمك گرفته است.

پردازنده قدرتمند α7 Gen4 AIProcessor 4K تراشه اي است كه براي تجزيه و تحليل و بهينه سازي محتوا استفاده مي شود و اين بهينه سازي براي هر تصوير و صدا با هم به صورت خودكار اعمال خواهد شد. با خريد اولد B1، شما يك تلويزيون فوق العاده زيبا و بزرگ داريد؛ اكنون تنها چيزي كه نياز داريد صدايي همه گير و پيشرفته است و فناوري Dolby Atmos در اينجا به كمك شما مي آيد.

پشتيباني 7 روز هفته

اين پردازشگر صدا و تصوير را به كمك تكنولوژي AI Picture و AI Sound تنظيم مي كند تا هميشه بهترين تجربه تماشا را در اختيار داشته باشيد. همچنين به كمك تكنولوژي Face Enhancing چهره افراد را بهبود مي بخشد تا شاهد چهره هاي طبيعي تري باشيد. اين پردازشگر به كمك تكنولوژي 4K Upscaler و AI Upscaling رزولوشن تصاويري كه كيفيت تصوير پايين تري از 4K دارند را افزايش داده و همه چيز را در حد كيفيت تصوير فوركي پخش مي كند.

نسل چهارم پردازنده a7 در تلويزيون 4K ال جي B1 به كمك قابليت Auto Genre Selection ژانر محتواي در حال پخش را به صورت اتوماتيك تشخيص داده و با توجه به آن تنظيمات صدا و تصوير مربوطه را انجام مي دهد. اين پردازشگر به كمك قابليت AI Brightness Control نور پس زمينه را با توجه به شرايط نوري محيط تنظيم مي كند تا هميشه شاهد بهترين كيفيت تصوير ممكن باشيد.

البته مدل جديد B1‌ از امكانات به‌روزتري نسبت به مدل‌هاي پيشين برخوردار است تا اشتياق كاربران براي خريد اين مدل اولد زيبا را دوچندان كند. اين تلويزيون شيك در دو اندازه 65 و 55 اينچ نيز توليد مي‌شود تا بتوانيد انتخاب راحت‌تري از ميان اينچ‌هاي آن داشته باشيد. تلويزيون 77‌ اينچ آن با اندازه‌ي نسبتاً بزرگي كه دارد را به افرادي توصيه مي‌كنيم كه فضاي نشيمن بزرگي دارند. تلويزيون هاي اولد ال جي به دليل نداشتم نور پس زمينه، نسبت به تلويزيون هاي LED ايمن تر هستند.

برترين كيفيت و رنگبندي با فناوري Hdr

پردازنده آلفا 7 عناصر ديگر نظير شفافيت، نسبت تصوير و صحت رنگ را نيز كه مربوط به ارائه تصاوير واقعي هستند ارتقا مي‌دهد. است و از قابليت بسيار ويژه ي HDR10 Pro پشتيباني ميكند كه سبب ميشود كنتراست تصوير در اين تلويزيون نسبت به ساير مدل هاي فاقد اين قابليت بسيار بالاتر باشد.

اين قابليت سبب ميشود كه روشنايي صفحه به صورت كاملا خودكار تنظيم شود و در نتيجه با تنظيم ميزان روشنايي هر رنگ سبب مي شود تمامي رنگ هاي موجود در صفحه به صورت مجزا ديده شوند. در هنگام نگاه كردن به تلويزيون شما هيچ تاري يا آميختگي رنگي نخواهيد داشت و قادر به ديدن تمامي جزئيات تصوير با بهترين كيفيت ممكن خواهيد بود.

پيكسل هاي به كار رفته در تلويزيون هاي OLED هر كدام به تنهايي نور خود را تامين ميكنند و مانند تلويزيون هاي LED از نور پس زمينه استفاده نميكنند. اين كار علاوه بر ايجاد كنتراست تصوير فوق العاده از خستگي چشم شما هنگام تماشاي طولاني مدت ميكاهد. ال جي در تلويزيون 77 اينچ B1 از پلاستيك و همچنين مواد خطرناك كمتري استفاده كرده است.

اين تلويزيون از فناوري Clear Voice III برخوردار است و صداي ديالوگ ها را كاملا شفاف و واضح پخش ميكند. همچنين داراي تكنولوژي OLED Surround است و صداي فراگيري را در اختيار شما قرار مي دهد تا از تماشاي هر چيزي لذت ببريد.

ال جي تلويزيون جديد B1 را به پردازنده α7 Gen4 AI Processor 4K مجهز كرده است. اين پردازنده به كمك فناوري AI Sound و به صورت هوشمند بهترين حالت صدا را با توجه به محتواي در حال پخش تنظيم ميكند.

پرفروشترين سيستم هاي صوتي اين هفته

اگر به دنبال يك مدل بسيار عالي براي اتصال به كنسول بازي نسل نهمي خود هستيد، تلويزيون سوني A90J با دارا بودن زمان پاسخگويي سريع و 2 عدد پورت HDMI2.1 گزينه‌ي مناسبي براي شما محسوب مي‎‌شود. اگرچه اين اولد سوني از VRR پشتيباني نمي‌كند اما به گفته‌ي سوني در آپديت‌هاي جديد قرار است اين قابليت را براي اين تلويزيون فعال كنند.

همچنين اولد A90J از طراحي منحصر به فردي برخوردار است كه اين امكان را به كاربر مي‌دهد تا پايه‌هاي تلويزيون را در سه حالت مختلف تنظيم كند. تلويزيوني كه امكانات و سرويس هاي هوشمند ارائه مي دهد نيازمند قدرت تحليل بالا و واسطي مدبر براي به كارگيري زيركانه ي سخت افزارها مي باشد. مثل تمامي مدل هاي تلويزيون ال جي، در مدل 77B1 هم از سيستم عامل WEBOS و پلتفرم ThinQ استفاده شده است.

ورودي آتن ، پورت ،(قابليت HDMI-CEC) و خروجي هدفون نيز از ديگر درگاه هاي ارتباطي ال جي 77B1 است. گيرنده هاي ديجيتالي اين سيستم شامل گيرنده DVB-C ,گيرنده DVB-T2و گيرنده DVB-S2 مي باشد. به عنوان اولين چيزي كه ممكن است ايجاد كننده‌ي پرش در تصوير باشد، اين مشكل بسيار رايج را مي‌توانيد به آساني حل كنيد. اگر تلويزيون شما از طريق كابل‌ در حال پخش است، حتما بررسي كنيد كه سيم‌ها به درستي در پورت‌ها قرار گرفته باشند يا دچار آسيب نباشند.

مقايسه تلويزيون سوني X90j با X9000h

مكالمات و ديالوگ هايي كه از اين تلويزيون منتشر مي شوند هيچ گاه نامفهوم و خش دار نخواهند بود. زيرا تكنولوژي Clear Voice Pro اجازه نمي دهد هيچ نويز و سروصدايي با ديالوگ هاي اصلي تلويزيون تركيب شود و مزاحم وضوح آن شود. به محض ايجاد سروصداهاي جانبي در محيط آن را شناسايي كرده و وضوح كلمات را بالا مي برد. حتي مي تواند بزرگي يا كوچكي مكاني كه تلويزيون در آن جا قرار دارد را ارزيابي كرده و بلندي صدا را با آن سازگار نمايد.

علاوه بر اين، سيستم عامل اشاره شده شرايطي ايجاد كرده است تا اين تلويزيون همانند يك جعبه ي سحرآميز براي شما عمل كند. مثلاً شما مي توانيد دستيار صوتي دلخواه خودتان را انتخاب كرده و با صداي خودتان با تلويزيون تان صحبت كنيد و از آن بخواهيد تا محتوبات مدنظر شما را نشان دهد.

در اصل اين فناوري به تلويزيون اين امكان را مي دهد كه هر صدايي كه منتشر مي شود در فضاي خاص خود قرار گيرد به طوري كه در هر قسمتي از اتاق كه بنشينيد ، در مركز صدا قرار خواهيد گرفت ، درنتيجه تلويزيون 77B1 ال جي مي تواند بهتر صدا را منعكس كند. انگيزه بيش از 60 درصد افرادي كه قصد خريد يك تلويزيون جديد و رده بالا را دارند ، بهر مندي از قابليت هاي گيمينگ است و كمپاني ال جي نيز اجراي بازي هاي ويدئويي را در تلويزيون هاي خود به بالاترين حد رسانده است تا كاربران خود را همواره راضي و خشنود نگه دارد.

از آنجا كه سرعت تلويزيون ال جي 77B1 بسيار بالا است و حركت تصاويرسريع را بسيار روان نمايش مي دهد ، بنابراين در اجراي بازي بسيار قوي عمل خواهد كرد. البته اين پايان ماجرا نيست بلكه ال جي با شراكت با NVIDIA AMD تا مجموعه ايي بي نظير از امكانات گيمينگ را براي مخاطبان هميشگي خود فراهم سازد و با پيوستن ال جي با Xbox ، تلويزيون كنسول Xbox Series X را بهتر از هر زمان ديگر به بازار عرضه كرده است.

بنابراين شما با داشتن ال جي 77B1 مي توانيد از دوستان خود دعوت كنيد تا در كنار هم جديدترين كنسول هاي بازي را بر روي تلويزيون نصب كنيد و تجربه اي به يادماندني را در كنار هم داشته باشيد. توليد صداي فراگير و همه جانبه در يك تلويزيون ، مي تواند در بهبود تجربه بيننده تأثير شگرفي داشته باشد از اين رو ال جي مجموعه اي از فناوري هاي صوتي را در تلويزيون اولد 77B1 به كار گرفته كه يكي از آن هاDolby Atmosمي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.