واكسيناسيون همه ايراني‌ها تا پايان سال۱۴۰۰

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

واكسيناسيون همه ايراني‌ها تا پايان سال۱۴۰۰

۲۵ بازديد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله زنده خبري ، دكتر عليرضا رايس در تيتر امشب شبكه كبار ، با تأكيد بر رعايت پروتكل ها ، گفت: “مقرر شده است تا پايان ماه مارس 1.3 ميليون نفر در شمال كه كادر پزشكي و افراد آسيب پذير هستند واكسينه شوند.” سخنگوي ستاد ملي تاج گفت: “در سال …

واكسيناسيون همه ايراني‌ها تا پايان سال۱۴۰۰ https://livemag.ir/2021/02/واكسيناسيون-همه-ايراني‌ها-تا-پايان-سا/ https://livemag.ir/2021/02/واكسيناسيون-همه-ايراني‌ها-تا-پايان-سا/#respond مجله زنده خبري Sun, 14 Feb 2021 03:01:21 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/02/واكسيناسيون-همه-ايراني‌ها-تا-پايان-سا/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله زنده خبري ، دكتر عليرضا رايس در تيتر امشب شبكه كبار ، با تأكيد بر رعايت پروتكل ها ، گفت: “مقرر شده است تا پايان ماه مارس 1.3 ميليون نفر در شمال كه كادر پزشكي و افراد آسيب پذير هستند واكسينه شوند.” سخنگوي ستاد ملي تاج گفت: “در سال …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله زنده خبري ،

دكتر عليرضا رايس در تيتر امشب شبكه كبار ، با تأكيد بر رعايت پروتكل ها ، گفت: “مقرر شده است تا پايان ماه مارس 1.3 ميليون نفر در شمال كه كادر پزشكي و افراد آسيب پذير هستند واكسينه شوند.”

سخنگوي ستاد ملي تاج گفت: “در سال 1400 توليد اولين واكسن ما ، واكسن پاستور 3 تا 4 ماه طول مي كشد. با ورود به توليدات صنعتي و توليد 10 تا 15 ميليون دوز در ماه ، امكان صادرات آن وجود دارد.

رئيسي گفت: واكسيناسيون 70 درصد از جمعيت جهان به 10 ميليارد دوز واكسن نياز دارد. – واكسيناسيون جهاني در جهان بيش از يك سال طول خواهد كشيد ، زيرا توليد اين مقدار واكسن و تزريق آن امكان پذير است ، بنابراين پروتكل ها هنوز هم مورد نياز هستند. “بياييد با دقت تماشا كنيم.

وي با اشاره به موفقيت در مرحله اول طرح شهيد سليماني و انطباق حداكثر با پروتكل ها ، گفت: تاكنون 9 نفر در كشور آلوده به ويروس جهش يافته انگليس شناسايي شده اند كه 7 نفر آنها در تهران ، يك نفر در اهواز است. و يك نفر در ابيك قزوين بود.

دكتر رئيسي با اشاره به احتمال شيوع ويروس تاج انگليس در كشور گفت: ويروس جهش يافته انگليس بسيار مسري است و جوانان را مبتلا مي كند و تنها راه مقابله با آن رعايت دقيق پروتكل ها است. “زيرساخت هاي بهداشتي خوب نيز متوقف شد و نخست وزير مجبور به اعمال تعطيلات و محدوديت هاي شديد شد.

سخنگوي ستاد ملي مبارزه با تاجگذاري افزود: قبل از اينكه به دنبال نوع ويروس و رفتار آن برويم ، بايد به رفتار خود توجه كنيم ، در خوزستان اين افزايش به دليل كاهش مطابقت با پروتكل ها به 20٪ است. ”

دكتر رئيسي با اشاره به افزايش تعداد شهرهاي نارنجي به 39 شهر ، گفت: اگر انطباق با پروتكل ها كاهش يابد ، قله چهارم قطعاً اتفاق مي افتد.

https://livemag.ir/2021/02/واكسيناسيون-همه-ايراني‌ها-تا-پايان-سا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.