خضريان: مسئولان هرچه زودتر تكليف داوطلبين آزمون دستياري را روشن كنند

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

خضريان: مسئولان هرچه زودتر تكليف داوطلبين آزمون دستياري را روشن كنند

۱۶ بازديد

سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه داوطلبان آزمون دستياري مجبور به ترك قلعه براي جنگ با تاج نيستند ، گفت: با توجه به مدت زمان كمي كه تا پايان سال باقي مانده است. علي حضريان در گفت وگو با مجله زنده خبري ، ايام بعثت پيامبر اكرم (صلي الله عليه وآله) …

خضريان: مسئولان هرچه زودتر تكليف داوطلبين آزمون دستياري را روشن كنند https://livemag.ir/2021/03/خضريان-مسئولان-هرچه-زودتر-تكليف-داوطل/ https://livemag.ir/2021/03/خضريان-مسئولان-هرچه-زودتر-تكليف-داوطل/#respond مجله زنده خبري Thu, 11 Mar 2021 15:35:31 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/03/خضريان-مسئولان-هرچه-زودتر-تكليف-داوطل/ سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه داوطلبان آزمون دستياري مجبور به ترك قلعه براي جنگ با تاج نيستند ، گفت: با توجه به مدت زمان كمي كه تا پايان سال باقي مانده است. علي حضريان در گفت وگو با مجله زنده خبري ، ايام بعثت پيامبر اكرم (صلي الله عليه وآله) …

سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه داوطلبان آزمون دستياري مجبور به ترك قلعه براي جنگ با تاج نيستند ، گفت: با توجه به مدت زمان كمي كه تا پايان سال باقي مانده است.

علي حضريان در گفت وگو با مجله زنده خبري ، ايام بعثت پيامبر اكرم (صلي الله عليه وآله) را به مناسبت اين روز رهبر معظم انقلاب در خصوص كادر پزشكي تبريك گفت و تأكيد كرد: نمايندگان مجلس علاقه به حل مشكلات ، به ويژه مشكلات اقتصادي ، اين گروه اختصاص داده شده

وي پيگيري درخواست هاي داوطلبان براي چهل و چهارمين دوره آزمون دستياري را نمونه اي از اين رفتار دانست و افزود: تماس ها و پيام هاي متعدد كادر پزشكي و پزشكان حاضر در اورژانس ها و مراكز بهداشتي به نمايندگان و كميته هاي مختلف مجلس رسيده است كه نشان مي دهد كه اين درخواست جمعي بايد در اسرع وقت به نتيجه قانوني برسد.

هزريان در توضيح پيگيري اين موضوع در كميسيون ماده 90 گفت: “الزام قانوني كارمندان پزشكي در كميسيون مطرح شده است. ما طي مكاتبه اي با كميسيون بهداشت و وزارت بهداشت ، پاسخ هاي منطقي آنها را مي خواهيم. “در پايان سال و نوروز ، شايسته است كه كاركنان وظايف داوطلبان را در اسرع وقت روشن كنند.

سخنگوي تهران با اشاره به رفتار مودبانه شركت كنندگان در آزمايش ، اظهار داشت: مقامات وزارت بهداشت به طور مداوم افزايش خطر بيماري عروق كرونا قلب را در روزهاي آينده برجسته كرده اند ، بنابراين بديهي است پزشكان و كادر پزشكي در صف مقدم اين مبارزه هستند. در اين روزهاي حساس براي آزمايش ترانشه نظرسنجي را ترك كنيد.

وي در پايان با اشاره به شكايت نامزدها در ديوان اداري و پيگيري موضوع توسط ديده بان شفافيت و عدالت گفت: بدون شك با اجراي قانون برخي از افراد به حقوق خود و برخي پزشكان كه به دليل اين تست پزشكي را تمرين كنيد و كار كنيد. آنها درمان خود را قطع كرده اند و حتي زندگي شخصي آنها نيز آسيب ديده است ، اما اين آسيب هيچ ارتباطي با قانون و اصل آن ندارد. همانطور كه قبلاً اعلام شد ، متأسفانه معاون آموزشي وزارت بهداشت در سال گذشته با چالش هاي زيادي روبرو شده است و به زودي بررسي اين چالش ها و مشكلات به عنوان يك نهاد قانونگذاري و نظارت در دستور كار مجلس قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/03/خضريان-مسئولان-هرچه-زودتر-تكليف-داوطل/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.