كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا

۶ بازديد

به گزارش شفاف ، مسئولان داروخانه اميدوارند كه از آوريل (اين ماه) همه شهروندان در اين كشور بتوانند اين كيت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها بگيرند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل نهايي براي تأييد و توزيع و نحوه استفاده از تست خانگي هستند. كيت هاي كرونا. كيت هاي خودآزمايي در واقع …

كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا https://livemag.ir/2021/04/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/ https://livemag.ir/2021/04/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/#respond مجله زنده خبري Fri, 16 Apr 2021 16:13:31 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/04/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/ به گزارش شفاف ، مسئولان داروخانه اميدوارند كه از آوريل (اين ماه) همه شهروندان در اين كشور بتوانند اين كيت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها بگيرند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل نهايي براي تأييد و توزيع و نحوه استفاده از تست خانگي هستند. كيت هاي كرونا. كيت هاي خودآزمايي در واقع …

به گزارش شفاف ، مسئولان داروخانه اميدوارند كه از آوريل (اين ماه) همه شهروندان در اين كشور بتوانند اين كيت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها بگيرند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل نهايي براي تأييد و توزيع و نحوه استفاده از تست خانگي هستند. كيت هاي كرونا.

كيت هاي خودآزمايي در واقع مانند روش هاي آزمايش آنتي ژن Covid 19 عمل مي كنند.

برخلاف آزمايش هاي PCR كه اعلام آنها بين 12 تا 48 ساعت به طول مي انجامد ، نتايج آزمايش آنتي ژن Qovid در كمتر از 30 دقيقه در دسترس است ، اما از دقت كمتري نسبت به تست هاي PCR برخوردار است.

اگر دقت تست هاي آزمايشگاهي PCR 98٪ باشد ، اين خودآزمايي هاي خانگي 80٪ دقيق هستند.

رسانه هاي فرانسوي نتايج آزمايشات خانگي براي خودآزمايي را با آزمايش هاي بارداري مقايسه كردند و گفتند كه اين آزمايشات مي تواند بهترين روش براي جلوگيري از شيوع بيماري باشد ، اگرچه در صورت مثبت بودن آزمايش كوئيد ممكن است آزمايشات بيشتري لازم باشد.

نحوه كار با اين تست هاي خانگي آسان است. كافي است قسمت كوچكي از مخاط بيني را با مايع درون كيت با يك لوله نازك وارد شده در دستگاه مخلوط كنيد و سپس مايع را روي كيت تشخيص نهايي قرار دهيد تا نتيجه آن در كمتر از 30 دقيقه مشاهده شود.

ديگر كشورهاي اروپايي از جمله ايتاليا ماه هاست كه اين كيت ها را در داروخانه ها مي فروشند ، اما هيچ كدام تاييد نهايي وزارت بهداشت را ندارند.

با اين حال ، وزارت بهداشت فرانسه تأكيد كرد كه استفاده از اين آزمايشات خانگي فقط براي افرادي كه علائم بيماري كويد را ندارند و بيش از 15 سال سن دارند ، قابل تأييد است.

به گفته يورونيوز ، قيمت كيت ها در فرانسه كه كمترين قيمت را در بين كشورهاي اروپايي دارد ، 6 يورو است كه به گفته جروم سالومون ، رئيس كميته سلامتي عليه كويد 19 ، به زودي به 5 يورو مي رسد. فرانسوي ها شوراي عالي بهداشت هفته ها در مطالعه اثربخشي خودآزمايي هاي خانگي به سر برد تا اينكه سرانجام در پايان ماه مارس استفاده از آنها را تأييد كرد.

https://livemag.ir/2021/04/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.