گوشي Xiaomi Redmi Note 10 ظرفيت 6/128

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

گوشي Xiaomi Redmi Note 10 ظرفيت 6/128

۹ بازديد

> نمايشگر: 6.43 اينچي

> رزولوشن: 1080 در 2400

> اسنپ دراگون: 678

> دوربين: 2+2+8+48

> سلفي: 13 مگاپيكسلي

> باتري: 5000 ميلي آمپر ساعتي

.

براي اطلاع از بهترين تخفيف ها كانال تلگرام مارو دنبال كنيد

The post گوشي Xiaomi Redmi Note 10 ظرفيت 6/128 appeared first on .

گوشي Xiaomi Redmi Note 10 ظرفيت 6/128 https://mimalls.ir/product/redmi-note-10-6-128/ https://mimalls.ir/product/redmi-note-10-6-128/#respond نويسنده Sat, 17 Apr 2021 20:07:11 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=6766

> نمايشگر: 6.43 اينچي

> رزولوشن: 1080 در 2400

> اسنپ دراگون: 678

> دوربين: 2 2 8 48

> سلفي: 13 مگاپيكسلي

> باتري: 5000 ميلي آمپر ساعتي

.

براي اطلاع از بهترين تخفيف ها كانال تلگرام مارو دنبال كنيد

The post گوشي Xiaomi Redmi Note 10 ظرفيت 6/128 appeared first on .

 

ويديو جعبه گشايي ردمي نوت 10

{ "@context": "https://schema.org", "@type": "VideoObject", "name": "redmi note 10 unboxing", "description": "معرفي و جعبه گشايي موبايل شيائومي ردمي نوت 10", "thumbnailUrl": "https://mimalls.ir/product/xiaomi-redmi-note-10-buy/", "uploadDate": "2021-04-15", "duration": "PT1M0S", "publisher": { "@type": "Organization", "name": "mimalls.ir", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://mimalls.ir/product/xiaomi-redmi-note-10-buy/", "width": 45, "height": 45 } }, "contentUrl": "https://mimalls.ir/product/xiaomi-redmi-note-10-buy/", "embedUrl": "https://www.aparat.com/v/65eEi" }

جعبه گشايي Redmi Note 10Unboxing redmi note 10

گوشي شيائومي ردمي نوت 10 معرفي شد

پس از مدت ها انتظار بالاخره گوشي Redmi Note 10 معرفي شد و نسخه پايه براي مدل هاي گوشي شيائومي ردمي نوت 10 پرو و نسخه Pro Max مي باشد كه با قيمت هايي از رنج 178 دلار براي نسخه عادي تا 320 دلار براي نسخه پرو در ماه مارس سال 2021 به طور رسمي وارد بازار هاي جهاني شد.

اين گوشي ويژگي هاي پيشرفته پرچمداران را ندارد و بسياري از امكانات را فداي اتصال 4.5G كرده است، اما در عوض از قيمت بسيار خوبي برخوردار است و براي استفاده روزانه بسيار مفيد است و انتظار مي رود استقبال خوبي  از اين محصول شود.

گوشي شيائومي redmi note 10 معرفي شدقيمت گوشي ردمي نوت 10
  • معرفي: 4 مارس سال 2021
  • وضعيت: 16 مارس 2021
  • شبكه: GSM / HSPA
  • پشتيباني اتصال: 3G, 4G, 4.5G

 

 

طراحي و ساخت

  • ابعاد: 160.5 در 74.5 در 8.3 ميلي متر
  • وزن: 178.8 گرم
  • سيم كارت: سيم كارت دوگانه، نانو سيم، استند باي دوگانه

از لحاض طراحي اين گوشي ارزان شيائومي تقريبا مشابه نسخه پرو مي باشد، ولي داراي نمايشگر كوچك تري است و شامل رنگ هاي متفاوت مشكي، سبز آسماني و سفيد مي باشد.

اين گوشي داراي سايز مناسبي مي باشد و به راحتي در كف دست كاربر قرار مي گيرد. چيزي كه راجب طراحي آن جالب است بافت مات پشتي آن است كه براق و سيقل خورده است و علي رغم ظاهر شيشه اي كه دارد اصلا لغزنده نيست و تاچ كردنش حس خوبي منتقل مي كند.

همچنين ساختار بافت مات مانع از بر جاي ماندن اثر انگشت روي آن مي شود. به علاوه، كاور پلاستيكي به خوبي از آسيب ديدگي پنل محافظت مي كند، اما از طرفي ديگر با قرار گيري قاب محافظ احساس خوشايند لمس بافت پشتي و زيبايي ديداري رنگش را نخواهيد داشت.

طراحي و ساخت هدفون جك 3.5 ميلي متريقرار گيري اسپيكر ها و هدفون جك 3.5 ميلي متري

گوشي علي رقم قيمت ارزاني كه دارد ظاهر پرچمداران را دارد و همچنين بسياري از ويژگي هاي منحصر به فرد كه در برخي از مدل ها از دست رفته است مثل هدفون جك 3.5 ميلي متري، پورت مادون قرمز و صداي استريو را دارد و همچنين داراي اسلات حافظه Micro SD مي باشد كه قابل ارتقا تا 512 گيگابايت است.

ماژول دوربين در قسمت پشتي قرار دارد كه به همراه فلش LED درون يك مستطيل عمودي قرار دارند و اين برآمدگي در حدود 1 ميليمتر قطر دارد. در قسمت پشتي ديگر چيزي قرار ندارد و كاملا صاف است، اما در رنگ سبز آسماني داراي گرادينت اندكي است.

چارچوب گوشي در هر سه رنگ يكسان هست و هر سه در قسمت پايين و بالايي شكل صافي گرفته اند. در سويي ديگر، به منظور راحتي دست پنل پشتي در كناره ها خميده شده است.

دوربين سلفي در قسمت بالا و مركز جلوي پنل قرار دارد، چيز ناخوشايندي كه در طراحي آن وجود دارد اين است كه حلقه باريك و براقي دوره آن را گرفته است كه به سادگي مي تواند حواس كاربر را در زمان اجراي بازي يا تماشاي ويديو پرت كند.

حسگر اثرانگشت به همراه دكمه پاور در سمت راستش قرار دارد. اين حسگر كمي كوچك است و به جاي اينكه كمي فرو رفته باشد، شبيه دكمه هاي معمولي مي باشد، اما از لحاض دقت و قدرت اجرا بسيار كاركرد مناسبي دارد.

پورت USB TYPE-Cپورت USB TYPE-C و اسپيكر استريو

در اين محصول از صداي اسپيكر استفاده شده است كه به غير از اسپيكر هاي پايين در قسمت بالاي گوشي قرار گرفته است و كمي ضعيف تر از اسپيكر هاي اصلي است. پورت مادون قرمز نيز در اين قسمت قرار دارد.

در ادامه، محفظه سيم كارت دوگانه نانو به همراه اسلات ميكرو اس دي در سمت چپ قرار دارند و هدفون جك 3.5 ميلي متري به همراه پورت USB TYPE-C در بخش پاييني جاي گرفته اند.

 

نمايشگر

  • سوپر امولد، 60 هرتزي، روشنايي 450 – 1100 نيتي، كيفيت HDR10
  • سايز صفحه نمايش: 6.43 اينچ، 83.5 درصد نسبت صفحه به بدنه
  • رزولوشن: 1800 در 2400 با نرخ 20:9 و چگالي صفحه 409PPI
  • محافظ كورنينگ گوريلا گلاس 3

نمايشگر اين محصول بسيار براق و داراي سايز 6.43 اينچي مي باشد كه به سادگي قابل مديرت است. كيفيت نمايشگر بالا مي باشد و داراي كيفي Full HD Super AMOLED مي باشد.

صفحه نمايش در گوشي يكي از نقاط قوت مي باشد. پنل آن 6.43 اينچي FHD سوپر امولد مي باشد كه از نرخ تضاد صفحه 4,500,000:1 بهره مي برد. صفحه به اندازه اي روشن است كه در نور بيرون به سادگي قابل مشاهده باشد و توسط محافظ كورنيك گوريلا گلاس 3 پشتيباني مي شود.

نمايشگر Full HD Super AMOLED

نكته جالب اين است كه گوشي داراي گواهي استاندارد IP53 است كه آن را در مقابل پاشش آب و گرد و غبار محافظت مي كند كه در اين سطح قيمتي كمتر ديده مي شود.

نمايشگر براي استفاده ي رسانه ها مثل ويديو و مشاهده تصاوير يا تماشاي جذاب اينستاگرام بسيار ايده آل مي باشد. نمايشگر شفاف و روشن كانون قدرت آن است و با توجه به باتري قدرتمند مي توانيد ساعت ها از تماشاي ويديو با كيفيت لذت ببريد.

اما، نقطه ضعفي نيز دارد، زيرا از نرخ تازه سازي بالايي مثل نسخه پرو مكس ندارد، ولي نمي توان بر آن خرده گرفت زيرا يك گوشي گيمينگ پرچمدار  نمي باشد و به نسبت قيمتش بسيار مناسب است.

دوربين

  • 48 مگاپيكسلي عريض 26 ميلي متري با گشودگي ديافراگم f/1.8
  • 8 مگاپيكسلي فوق عريض با زاويه 118 درجه و f/1.4
  • لنز 2 مگاپيكسلي ماكرو با f/2.4
  • لنز 2 مگاپيكسلي تشخيص حس عمقي با f/2.4
  • ويژگي هاي دوربين: LED flash, HDR, panorama
  • ويديو: 4K@30fps, 1080p@30/60fps
  • دوربين سلفي: 13 مگاپيكسل با f/2.5

گوشي شيائومي ردمي نوت 10 متشكل از چينش چارگانه دوربين شامل دوربين اصلي 48 مگاپيكسلي، دوربين فوق عريض 8 مگاپيكسلي و 2 دوربين نه چندان قدرتمند نمايشي 2 مگاپيكسلي مي باشد و به دوربين سلفي 13 مگاپيكسلي مجهز مي باشد.

خروجي تصاوير و ويديو ها در در طول روز خيلي عالي مي باشد، باز توليد تصاوير به خوبي صورت مي گيرد، و رنگ هاي غني و گزينه هاي بسيار دوربين و برنامه هاي آن باعث مي شود تصاوير جذابي گرفته شود.

بررسي دوربين پشتي 4 گانهزوم ردمي نوت 10

تصاوير در حالت شب بي روح، تيره و تاريك مي باشند و خروجي بشاشي ندارند و حتي با روشن كردن حالت شب نيز عكس هاي گرفته شده چنگي به دل نمي زند. اما در زير نوز مستقيم چراغ ها در دل شب اصاويري با تضاد بالا ايجاد مي شود و ميزان پيكسلي تصاوير به حداقل مي رسد.

همانند نسخه پرو مكس از حالت Super Macro خبري نيست و ار لنز ماكرو عاديبرخوردار است كه 2 مگاپيكسلي مي باشد و با توجه به رزولوشن پايين بيشتر جنبه بازي و سرگرمي دارد و تزييني است، اما همچنان در محيط هاي خيلي روشن خروجي خوبي مي دهد.

تست دوربين ردمي نوت 10كيفيت دوربين

در روشنايي روز دوربين اصلي، دوربين فوق عريض و ماكرو بسيار قدرتمند عمل مي كنند. در ادامه، در حالت ويديو همانند اعضاي ديگر خانواده از حالت اسلو موشن يا حركت آهسته خوبي برخوردار نيست و حالت روح مانندي ايجاد مي كند.

دوربين سلفي 13 مگاپيكسلي فوق العاده است. حالت زيبا سازي Beautification به صورت پيش فرض روشن مي باشد ولي به دلخواه مي توانيد آن را خاموش كنيد.

 

عملكرد سرعت و سخت افزار

  • تراشه: 8 هسته اي، 2 هسته 2.2 گيگاهرتزي كريو 460 طلايي و 6 هسته 1.7 گيگاهرتزي كريو 470 نقره اي CPU
  • اسنپ دراگون 612
  • پردانده گرافيكي: Adreno 618
  • حافظه: 4/64، 4/128، 6/128

از لحاض قدرت دهي داراي تراشه 8 هسته اي با اسنپ دراگون 678 مي باشد كه جز تراشه هاي متوسط به بالا مي باشد و بيشتر بازي هاي سنگين را ساپورت مي كند. اگر چه جز برترين تراشه هاي حاضر نمي باشد ولي از طريق آن وبگردي، تماشاي ويديو و شنيدن موسيقي به راحتي اجرا مي شود.

عملكرد و تست بنچمارك

گوشي ردمي نوت 10 از لحاض ظرفيت داراي سه رنج 4/64، 4/128 و 6/128 مي باشد كه تنوع آن بر اساس نياز كاربران گستره زيادي ندارد و در سطح متوسط مي باشد.

از لحاض اجرايي هيچ مشكلي ندارد و بيشتر بازي ها رويش قابل اجرا هستند و فقط در بازي هاي سنگين دچار افت فريم مي شود، اما همچنان همه چيز اجرا مي شود. در ضمن، در هنگام بازي ها هرگز داغ شدگي گوشي را احساس نكرديم و يك خبر خوب براي گيمر ها است.

 

نرم افزار و رابط كاربري

  • اندرويد 11
  • رابط كاربري: MIUI 12

پس از اينكه گوشي را دريافت كرديم از استفاده آن راضي بوديم. رابط كاربريش بسيار خوب است و قابليت سفارشي سازي بسياري دارد. نسل جديد MIUI از شر تبليغات مزاحم خلاص شده است و بسيار خوب عمل مي كند، اما شيائومي قول داده است با روي كار آمدن MIUI 12.5 از شر همه ي تبليغات مزاحم و بلات وير هاي پيش فرض خلاص خواهيد شد.

رابط كاربري نرم افزار و miui 12

خوشبختانه شيائومي ديگر اين ريسك را بدوش نكشيد و گوشي ها را از شر تبليغات آزاردهنده رها كرد. سيستم عملكردي اين مدل بسيار قدرتمند است و تمام فانكشن ها را به خوبي اجرا مي كند، اما همچنان هيچ خلاقيتي در زمينه نرم افزاري نشان نداده است.

سيستم عامل امكانات بسيار خوبي را درون خود دارد، اما با بلات وير هاي بسياري همراه است كه بسياري از آن ها ناكار آمد مي باشند و متاسفانه برخي از آنها غير قابل حذف مي باشند كه اين امر بزرگ ترين نقطه ضعف MIUI شيائومي مي باشد. به هر حال، شيائومي اين دردسر ها را بسيار كاهش داده است و انتظار مي رود اين روند همچنان رو به كاهش باشند.

باتري و شارژر ردمي نوت 10

  • باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي
  • شارژر 33 واتي

از مهمترين ويژگي هاي Xiaomi Redmi Note 10 باتري بزرگ 5000 ميلي آمپر ساعتي با شارژر 33 وات اصلي شيائومي مي باشد كه مي تواند بيش از 1 روز انرژي مصرفي كاربر را تامين كند و در صورت نياز به سرعت تمام شارژ مي شود.

باتري 5000 ميلي آمپري و شارژر 33 واتي

اين باتري غول آسا مي تواند تا بيشتر از 6 ساعت بازي هاي آنلاين سنگين را پشتيباني كند و در استفاده هاي عادي بيش از يك روز دوام دارد و اگر تمام ويژگي هاي ذخيره شارژ باتري را روشن كنيد و در مصرف آن صرفه جويي كنيد تا 2 روز كامل دوام مي آورد.

شارژر سيمي 33 واتي گوشي جديد ردمي نوت 10

با توجه به اينكه از فست شارژ قدرتمند 33 واتي بهره مي برد قادر است در 25 دقيقه 50 درصد باتري را پر كند، در حالي كه شارژ كامل آن از 0 تا 100 كمي بيشتر از 1 ساعت زمان مي برد.

كلام پاياني

در اين بازه قيمت گوشي شيائومي ردمي نوت 10 كاربردي و قابل قبول است. گرچه ويژگي هاي چشمگيري ندارد و دوربين هاي پيشرفته مثل پرچمداران را ندارد، اما از اتصال 4.5G برخوردار است و براي استفاده روزانه بسيار مفيد است.

هيچ چيز غير عادي براي آن وجود ندارد و در هيچ زمينه احساس ضعف زيادي ديده نمي شود، همه مشخصات متعادل مي باشند و براي استفاده عموم عالي است. در ضمن نكات مثبتي نيز دارد كه شامل اتصال 4.5G، باتري بزرگ و نمايشگر با كيفيت مي باشد.

ساير مشخصات فني ردمي نوت 10

  • صداي اسپيكر: √
  • جك 3.5 ميلي متري: √
  • ميكرو اس دي، اسلات اختصاصي √
  • حسگرها: اثر انگشت جانبي، شتاب سنج، ژيروسكوب، مجاورت، قطب نما
  • شبكه بي سيم: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
  • بلوتوث: 5.0, A2DP, LE
  • جي پي اس: A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
  • پورت يو اس بي : USB Type-C 2.0
  • مادون قرمز: √

 

The post گوشي Xiaomi Redmi Note 10 ظرفيت 6/128 appeared first on .

https://mimalls.ir/product/redmi-note-10-6-128/feed/ 0

منبع :فروشگاه اينترنتي مي مالز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.