شركت آريان فولاد اكسيژن مورد نياز واحدهاي درماني استان قزوين را تامين مي كند

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

شركت آريان فولاد اكسيژن مورد نياز واحدهاي درماني استان قزوين را تامين مي كند

۷ بازديد

به گزارش آژانس مجله زنده خبري از قزوين ؛ حميد وطندوست ، مدير تضمين كيفيت و روابط عمومي شركت نورد آرين فولاد ، با اشاره به شرايط سخت هموطنان در پنجمين اوج شيوع ويروس كرونا ، به خبرگزاري مجله زنده خبري گفت كه وضعيت كشور و مردم امروزه بسيار دشوارتر است. نسبت به دوره هاي …

شركت آريان فولاد اكسيژن مورد نياز واحدهاي درماني استان قزوين را تامين مي كند https://livemag.ir/2021/08/شركت-آريان-فولاد-اكسيژن-مورد-نياز-واحد/ https://livemag.ir/2021/08/شركت-آريان-فولاد-اكسيژن-مورد-نياز-واحد/#respond مجله زنده خبري Wed, 18 Aug 2021 03:02:54 0000 استاني https://livemag.ir/2021/08/شركت-آريان-فولاد-اكسيژن-مورد-نياز-واحد/ به گزارش آژانس مجله زنده خبري از قزوين ؛ حميد وطندوست ، مدير تضمين كيفيت و روابط عمومي شركت نورد آرين فولاد ، با اشاره به شرايط سخت هموطنان در پنجمين اوج شيوع ويروس كرونا ، به خبرگزاري مجله زنده خبري گفت كه وضعيت كشور و مردم امروزه بسيار دشوارتر است. نسبت به دوره هاي …

به گزارش آژانس مجله زنده خبري از قزوين ؛ حميد وطندوست ، مدير تضمين كيفيت و روابط عمومي شركت نورد آرين فولاد ، با اشاره به شرايط سخت هموطنان در پنجمين اوج شيوع ويروس كرونا ، به خبرگزاري مجله زنده خبري گفت كه وضعيت كشور و مردم امروزه بسيار دشوارتر است. نسبت به دوره هاي قبل

وي افزود: “بدون شك ، رعايت پروتكل هاي بهداشتي انسان يكي از بهترين و م strategiesثرترين استراتژي ها براي مبارزه با شيوع ويروس كرون است. آنها با كروناويروس كشنده مقابله مي كنند. لازم است همه نقاط كشور با تمام توان و قدرت وارد شوند. ظرفيت در زمينه مسئوليت اجتماعي در مبارزه با ويروس كرونا و كمك به كادر پزشكي.

وطن دوست گفت: ريشه كني كرونا مستلزم رعايت پروتكل هاي بهداشتي و همكاري همه بخش ها با يكديگر است و خوشبختانه در استان با ايجاد اين تعامل ، شاهد بسيج امكانات براي حمايت از بيماران مبتلا به كرونا هستيم.

image_2021_8_18-0_13_51_688_pkR

مدير روابط عمومي شركت نورد آرين فولاد يادآور شد: مديريت اين شركت توليدي از ابتداي شيوع ويروس كرونا در راستاي مسئوليت اجتماعي و داوطلبانه با مردم و كادر پزشكي بوده و از هيچ گونه كمك براي تأمين سلامت شهروندان خودداري نكرده است.

وي گفت: از ابتداي شيوع ويروس كرونا ، مديريت شركت نورد آرين فولاد از تمام ظرفيت خود براي انجام تعهدات ديني ، ملي ، اخلاقي و اجتماعي و كمك به مسئولان و رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي استفاده كرده و آمادگي كامل دارد. . براي سرو “

مدير تضمين كيفيت شركت آرين فولاد گفت: در حال حاضر تعداد زيادي از بيماران مبتلا به بيماري عروق ويروس كرونا قلب دچار مشكل و كمبود اكسيژن هستند ، بنابراين با توجه به ظرفيت شركت آرين فولاد ، از همه امكانات براي تأمين اكسيژن مورد نياز بيمارستان ها استفاده كرديم. “

وي خاطرنشان كرد: به همه شهروندان اعلام كرديم كه در هر قسمتي از استان كه بيماران كرونري با مشكل يا كمبود اكسيژن مواجه هستند ، مي توانند مستقيماً به شركت فولاد آرين ، واقع در محور بوئين زهرا در نزديكي اشتهارد مراجعه كنند. اكسيژن لازم صورت خود را كاملاً آزاد كنيد.

وطن دوست اعلام كرده است كه اكسيژن شركت آرين فولاد از كيفيت بالا و خلوص 99٪ برخوردار است و در صورت نياز مراكز درماني و بيمارستان ها به اكسيژن آمادگي داريم اين نياز را به سرعت برطرف كنيم.

وي گفت: اين شركت با تجهيزات لازم مانند تريلر و تانك 24 تني آماده خدمت رساني به بيماران با تاج است و در حال حاضر روزانه حدود 25 تن توليد اكسيژن از اين شركت در اختيار واحدهاي پزشكي تحت پوشش قرار مي گيرد. نظارت بر بحران هاي روستايي “

image_2021_8_17-22_32_4_369_NfN

مدير داخلي شركت آرين فولاد يادآور شد: در اين شركت در صورت هماهنگي و تأمين زيرساخت ها آمادگي داريم اكسيژن مورد نياز بيماران شهرستان بوئين زهرا ، بيماران كرونايي و بيمارستان اين شهر را در اختيار بيماران قرار دهيم.

وطن دوست گفت: براي جلوگيري از توقف توليد اكسيژن ، قسمت هاي مختلف اين شركت در حال كار است و اكسيژن رساني به بيماران كرونري و بخش هاي پزشكي تا عادي شدن وضعيت توسط شركت آرين فولاد ادامه دارد.

وي يادآور شد: در زمان اعلام قرنطينه ملي و تعطيلي كارخانه به دليل تاج پيك ، حقوق كاركنان به طور كامل و به موقع و تجهيزات و مخازن ذخيره و تبديل اكسيژن پزشكي در بيمارستاني در استان قزوين پرداخت شد. به

وي در بخش ديگري از سخنراني خود در مورد كارهاي خيرخواهانه مديريت شركت فولاد آرين در دو سال گذشته گفت: “يكي از نيازها در طول تاج ، تهيه قرص براي دانش آموزان نيازمند براي جلوگيري از پيشرفت تحصيلي پايين و ارائه ابزارهاي آموزشي هوشمند بود. به “اين دانش آموزان تعدادي تبلت آي پد خريداري و به دانش آموزان نيازمند تقسيم كردند.

مدير داخلي شركت آرين فولاد گفت: قطعي هاي مكرر برق در اين واحد توليدي كه بيشتر از ساير واحدها بود ، ما را وادار به كار و توليد با كمتر از 20 درصد ظرفيت كرد ، اما در اين شرايط سخت ، هميشه سعي كرده ايم كمترين خسارت را وارد كنيم. وارد شدن به چرخه توليد و كارگران شركت خسارت وارد كنيد.

image_2021_8_18-0_14_2_272_k8F

وي افزود: با توجه به پايش اداره سكوت استان ، از اداره برق منطقه اي زنجان خواسته ايم تا خدمات رساني به شركت آرين فولاد را ادامه داده و از وقفه در تامين اكسيژن به بخشهاي پزشكي و بيماران نيازمند جلوگيري كند. “جلوگيري از وقفه يا به حداقل رساندن ميزان گرفتگي.

ميهن پرست آزهارا اميدوار بود با همكاري مسئولان برق استان و منطقه در زنجان و كاهش قطعي ها ، روند توليد اكسيژن در شرايط بحراني كنوني مانند گذشته ادامه يابد و جان بيماران كرواسي به خطر نيفتد.

https://livemag.ir/2021/08/شركت-آريان-فولاد-اكسيژن-مورد-نياز-واحد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.