پيام وزير بهداشت به مناسبت روزجهاني بهداشت محيط

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

پيام وزير بهداشت به مناسبت روزجهاني بهداشت محيط

۶ بازديد

وزير بهداشت در پيامي با تبريك روز جهاني بهداشت محيط ، از همه مسئولان و دست اندركاران اين حوزه به ويژه همكاران در زمينه بهداشت محيط در وزارت بهداشت ، دانشگاه هاي علوم پزشكي و اساتيد محترم دانشگاه تشكر كرد. به گزارش مجله زنده خبري به گزارش وبدا ، متن بيانيه وزير بهداشت خطاب به …

پيام وزير بهداشت به مناسبت روزجهاني بهداشت محيط https://livemag.ir/2021/09/پيام-وزير-بهداشت-به-مناسبت-روزجهاني-به/ https://livemag.ir/2021/09/پيام-وزير-بهداشت-به-مناسبت-روزجهاني-به/#respond Sun, 26 Sep 2021 12:41:47 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/09/پيام-وزير-بهداشت-به-مناسبت-روزجهاني-به/ وزير بهداشت در پيامي با تبريك روز جهاني بهداشت محيط ، از همه مسئولان و دست اندركاران اين حوزه به ويژه همكاران در زمينه بهداشت محيط در وزارت بهداشت ، دانشگاه هاي علوم پزشكي و اساتيد محترم دانشگاه تشكر كرد. به گزارش مجله زنده خبري به گزارش وبدا ، متن بيانيه وزير بهداشت خطاب به …

وزير بهداشت در پيامي با تبريك روز جهاني بهداشت محيط ، از همه مسئولان و دست اندركاران اين حوزه به ويژه همكاران در زمينه بهداشت محيط در وزارت بهداشت ، دانشگاه هاي علوم پزشكي و اساتيد محترم دانشگاه تشكر كرد.

به گزارش مجله زنده خبري به گزارش وبدا ، متن بيانيه وزير بهداشت خطاب به روسا و سران دانشگاه ها و دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني به شرح زير است: ما از همه مسئولان و تلاش هاي انجام شده در اين زمينه به ويژه همكاران در وزارت قدرداني مي كنيم. بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، دانشگاه هاي علوم پزشكي و اساتيد محترم دانشگاه.

ابتكار فدراسيون بين المللي بهداشت محيط در انتخاب شعار سال با عنوان “اولويت بندي سلامت محيط زيست براي داشتن جوامع سالمتر در بهبود جهاني پس از تاج” ، فرصتي ارزشمند را براي عوامل سيستم بهداشتي ايفا كرد تا در نقش سلامت محيط زيست ايفاي نقش كنند. در كنترل همه گيري تاج و حفظ و ارتقاء سلامت جامعه در دوره پس از تاج بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.

اميدواريم با گسترش و حداكثر پوشش واكسيناسيون عمومي در كشور ، از يك سو ، و نظارت دقيق و عالي بر سلامت محيط زيست و كار ، با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي ، از سوي ديگر ، وضعيت عمومي جامعه به تدريج بهبود يافته و از مزيت استفاده كنيد. و باشد كه مردم عزيز ايران از نعمت بزرگ سلامتي برخوردار شوند.

همچنين اداي احترام به شهداي اين ناحيه كه جان با ارزش خود را براي مقابله با اين بيماري همه جانبه فدا كرده اند ، از سخت كوشي ، تمرين و سخت كوشي همه كاركنان و لايه هاي عملياتي بهداشت محيط كشورمان در برابر كوويد -19 ، كه با جنبش بزرگ و شريف جهادي “آنها برگ زرين ديگري به افتخارات خود افزودند ، آنها را ستودند و آرزوي موفقيت روزافزون اين عزيزان در خدمت به مردم شريف ايران كردند.”

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/09/پيام-وزير-بهداشت-به-مناسبت-روزجهاني-به/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.