آزمايشگاه تخصصي زرشك در خراسان جنوبي راه اندازي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

آزمايشگاه تخصصي زرشك در خراسان جنوبي راه اندازي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۸ بازديد

احمد باكس در گفتگو با خبرنگار آنلاين بابيان اينكه مشكل صادرات زرشك ميكروبي است گفت: بازاريابي و فروش عمده ترين مشكل زرشك در استان است. وي با بيان اينكه زرشك توسط دلالان افراد مختلف با كيفيت هاي مختلف خريداري و مخلوط مي شود ، ادامه داد: اين مشكل در ارائه محصول بعدا در بازارهاي صادراتي …

آزمايشگاه تخصصي زرشك در خراسان جنوبي راه اندازي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/10/آزمايشگاه-تخصصي-زرشك-در-خراسان-جنوبي-ر/ https://livemag.ir/2021/10/آزمايشگاه-تخصصي-زرشك-در-خراسان-جنوبي-ر/#respond Sat, 02 Oct 2021 13:01:32 0000 عمومي https://mail.livemag.ir/2021/10/آزمايشگاه-تخصصي-زرشك-در-خراسان-جنوبي-ر/ احمد باكس در گفتگو با خبرنگار آنلاين بابيان اينكه مشكل صادرات زرشك ميكروبي است گفت: بازاريابي و فروش عمده ترين مشكل زرشك در استان است. وي با بيان اينكه زرشك توسط دلالان افراد مختلف با كيفيت هاي مختلف خريداري و مخلوط مي شود ، ادامه داد: اين مشكل در ارائه محصول بعدا در بازارهاي صادراتي …

احمد باكس در گفتگو با خبرنگار آنلاين بابيان اينكه مشكل صادرات زرشك ميكروبي است گفت: بازاريابي و فروش عمده ترين مشكل زرشك در استان است.

وي با بيان اينكه زرشك توسط دلالان افراد مختلف با كيفيت هاي مختلف خريداري و مخلوط مي شود ، ادامه داد: اين مشكل در ارائه محصول بعدا در بازارهاي صادراتي مشكلاتي را ايجاد مي كند.

مدير بازرگاني جهاد كشاورزي از خراسان جنوبي با تأكيد بر اينكه مزارع زرشك بايد توسط همه كشاورزاني كه داراي زمين زراعي بالاي دو هزار متر هستند تأسيس شود ، گفت: در زمينه فروش و بسته بندي زرشك تازه بايد به صورت ويژه وارد شويم.

وي افزود: اگر بتوانيم حداقل 20 درصد محصول زرشك را در بازار تازه وارد كنيم ، تعداد زيادي از مشكلات كشاورزان كاهش مي يابد.

بيكس خواستار تأسيس آزمايشگاه تخصصي زرشك و تأمين بودجه آن شد و گفت: “ما در زمينه زرشك سازمان هاي قوي نداريم و قوي بودن نه تنها به معناي مالي نيست ، بلكه بايد سازماني باشد كه مورد قبول همه باشد. “

وي با بيان اينكه مشكلات صنايع زرشك و واحدهاي توليدي نياز به جمع بندي دارد ، ادامه داد: زرشك در كشور مورد غفلت قرار گرفته است و راه حل آن بازديد از نمايشگاه ها ، معرفي يك برند خاص و توليد محصولات فرآوري شده است.

وي با بيان اينكه 17 نوع محصول زرشك تأييد شده است ، ادامه داد: ما نمي توانيم زرشك را با توليد يك محصول از آن ذخيره كنيم ، بايد دامنه محصولات را گسترش دهيم.

https://livemag.ir/2021/10/آزمايشگاه-تخصصي-زرشك-در-خراسان-جنوبي-ر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.