خودروهاي شوتي خط قرمز پليس است/ بيشترين قاچاق كالا از مبادي رسمي صورت مي‌گيرد

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

خودروهاي شوتي خط قرمز پليس است/ بيشترين قاچاق كالا از مبادي رسمي صورت مي‌گيرد

۱۰ بازديد

جانشين فرمانده ناجا با تاكيد بر اينكه برنامه مقابله با تيراندازي هفته آينده بر اساس درخواست مردم اجرا مي شود ، گفت: اين يك شغل نيست و ما با متخلفان از قانون برخورد جدي داريم. به گزارش مجله زنده خبري ، سردار قاسم رضايي در مراسم افتتاح مركز نظارت هوشمند بر فرايندهاي تجاري پليس گمرك …

خودروهاي شوتي خط قرمز پليس است/ بيشترين قاچاق كالا از مبادي رسمي صورت مي‌گيرد https://livemag.ir/2021/10/خودروهاي-شوتي-خط-قرمز-پليس-است-بيشترين/ https://livemag.ir/2021/10/خودروهاي-شوتي-خط-قرمز-پليس-است-بيشترين/#respond Wed, 13 Oct 2021 12:28:31 0000 حوادث و رويدادها https://livemag.ir/2021/10/خودروهاي-شوتي-خط-قرمز-پليس-است-بيشترين/ جانشين فرمانده ناجا با تاكيد بر اينكه برنامه مقابله با تيراندازي هفته آينده بر اساس درخواست مردم اجرا مي شود ، گفت: اين يك شغل نيست و ما با متخلفان از قانون برخورد جدي داريم. به گزارش مجله زنده خبري ، سردار قاسم رضايي در مراسم افتتاح مركز نظارت هوشمند بر فرايندهاي تجاري پليس گمرك …

جانشين فرمانده ناجا با تاكيد بر اينكه برنامه مقابله با تيراندازي هفته آينده بر اساس درخواست مردم اجرا مي شود ، گفت: اين يك شغل نيست و ما با متخلفان از قانون برخورد جدي داريم.

به گزارش مجله زنده خبري ، سردار قاسم رضايي در مراسم افتتاح مركز نظارت هوشمند بر فرايندهاي تجاري پليس گمرك ، هدف پليس امنيت اقتصادي از برخورد با گروه هاي قاچاق به ويژه در پايگاه هاي رسمي را عنوان كرد و گفت: اقتصاد به طور چشمگيري كاهش مي يابد

وي با اشاره به اينكه ارزيابي ها نشان مي دهد كه بيشتر قاچاق كالا از منابع رسمي انجام مي شود ، افزود: امروز موضوع نظارت هوشمند پليس بر روند تجارت گمرك باز شد.

وي با تأكيد بر اينكه برخي مقررات و قوانين نيازي به بازدارندگي ندارند و نياز به اصلاح يا اصلاح دارند ، تصريح كرد: مقامات بايد براي رفع ضعف قانون وارد شوند ، پليس از دريانوردان و دريانوردان حمايت مي كند و مقامات مرزي بارها اعلام كرده اند كه اجراي آنها با مرز كامل شده است. نگهبانان. كاركنان

سردار رضايي با بيان اينكه پليس در انجام مأموريت هاي محوله قانون را با اشراف اطلاعاتي اعمال مي كند و روح محافظه كاري و آرامش معنا ندارد ، افزود: از پايگاه داده گسترده و سيستم هاي هوشمند ، نظارت بر اطلاعات ساير دستگاه هاي مسئول كامل است.

اين افسر ارشد پليس با بيان اينكه استقرار پليس در گمرك باعث تقويت اداره مبارزه با فساد مي شود ، افزود: كار پليس امنيت اقتصادي بسيار خوب و شايسته ارزيابي است ، اما از اين پس پليس بايد هر ماه پيشرفت خود را گزارش دهد. به وي افزود: “به گونه اي كه ما به زودي شاهد پيشرفت چشمگير و ناديده گرفتن ماموريت هاي محوله به صورت ماهانه خواهيم بود.

جانشين فرمانده ناجا گفت: همانطور كه ما براي آزادسازي مناطق اشغالي تا شهادت مي جنگيم ، امروز اهميتي ندارد ، مبارزه با قاچاق وظيفه ماست ، اما ابزار و زيرساخت هاي آن بايد فراهم شود.

وي با اشاره به اينكه بخشي از پليس امنيت اقتصادي واقع در گمرك بايد به نفع كارشناسان اتاق فكر هوشمند و هدفمند عمل كند ، گفت: البته با بسيج پايگاه داده با دستگاه هاي ديگر ، اين مشكل منجر به نتيجه گيري مي شود. اين است كه علاوه بر اين ، كساني كه مسئول نظارت هوشمند پليس هستند بايد بر جغرافياي سرزميني خود كنترل كافي داشته باشند.

سردار رضايي خاطرنشان كرد: نتيجه كار بايد در وضعيت بازار ، به ويژه در بخش توليد ، قابل مشاهده و ملموس باشد و نه تنها در گمرك ، كه همانطور كه گفته شد ، با مسئوليت ساير دستگاهها ، به ويژه هنگام بحث غني سازي داده ها وي افزود: اگر ساير دستگاه ها در اين زمينه همكاري نكنند ، قطعاً بايد در قبال نظام و بيت المال پاسخگو باشند و اين درخواست از سوي پليس درست و جدي است.

به گزارش وب سايت پليس ، وي با اشاره به اينكه نقش پليس در تأمين امنيت اقتصادي مانند لوكوموتيو است كه با نصب و كاركرد هدفمند و صحيح كليه دستگاهها و موسسات مسئول و استفاده از تمام ظرفيتهاي موجود تضمين مي شود ، افزود: بستر مناسبي فراهم شده است كه منجر به گسترش صلح اقتصادي در جامعه مي شود.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/10/خودروهاي-شوتي-خط-قرمز-پليس-است-بيشترين/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.