بيروت متشنج شد / امل و حزب‌الله حاميان را به آرامش فراخواندند

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل هاي هوشمند را از اين وبگاه مطالعه نماييد

بيروت متشنج شد / امل و حزب‌الله حاميان را به آرامش فراخواندند

۱۰ بازديد

العربي الجديد از تنش و ناآرامي در منطقه الطايونا و تيراندازي از يكي از ساختمان ها خبر داد. برخي منابع همچنين صداي انفجار را گزارش كرده اند كه گفته مي شود در اثر انفجار خمپاره B7 ايجاد شده است. ارتش لبنان نيز پس از تبادل آتش بين رزمندگان ، مقدار زيادي تجهيزات به منطقه “التيونا” …

بيروت متشنج شد / امل و حزب‌الله حاميان را به آرامش فراخواندند https://livemag.ir/2021/10/بيروت-متشنج-شد-امل-و-حزب‌الله-حاميان-ر/ https://livemag.ir/2021/10/بيروت-متشنج-شد-امل-و-حزب‌الله-حاميان-ر/#respond Thu, 14 Oct 2021 12:27:06 0000 بين المللي https://livemag.ir/2021/10/بيروت-متشنج-شد-امل-و-حزب‌الله-حاميان-ر/ العربي الجديد از تنش و ناآرامي در منطقه الطايونا و تيراندازي از يكي از ساختمان ها خبر داد. برخي منابع همچنين صداي انفجار را گزارش كرده اند كه گفته مي شود در اثر انفجار خمپاره B7 ايجاد شده است. ارتش لبنان نيز پس از تبادل آتش بين رزمندگان ، مقدار زيادي تجهيزات به منطقه “التيونا” …

العربي الجديد از تنش و ناآرامي در منطقه الطايونا و تيراندازي از يكي از ساختمان ها خبر داد. برخي منابع همچنين صداي انفجار را گزارش كرده اند كه گفته مي شود در اثر انفجار خمپاره B7 ايجاد شده است.

ارتش لبنان نيز پس از تبادل آتش بين رزمندگان ، مقدار زيادي تجهيزات به منطقه “التيونا” ارسال كرد.

بيروت دچار تنش مي شود / امل و حزب الله از طرفداران خود مي خواهند كه آرام شوند

حزب الله لبنان و امل از حاميان خود خواسته اند كه آرامش خود را حفظ كرده و از اقدامات تحريك آميز خودداري كنند. جنبش ها در بيانيه مشتركي تاكيد كردند كه هدف حمله معترضان “تجزيه كشور در درگيري” بود.

در اين بيانيه آمده است: ما از حاميان خود مي خواهيم كه آرامش خود را حفظ كرده و دست به تحريكات مخرب نزنند.

بيروت متشنج مي شود / امل و حزب الله از طرفداران خود مي خواهند كه آرام شوند

منابع امنيتي گفتند كه در تيراندازي دو نفر كشته و 20 نفر ديگر زخمي شدند.

ارتش لبنان اعلام كرد كه گشت ها براي دستگيري تيراندازان به خيابان ها آمدند. ارتش لبنان هشدار داده است كه به هر تيراندازي كه در جاده ديده شود شليك مي كند. فرماندهي ارتش لبنان از غيرنظاميان خواست در اسرع وقت خيابان ها را ترك كنند.

نجيب ميكاتي ، نخست وزير لبنان ، پس از كشته و زخمي شدن چند نفر در جريان تيراندازي در منطقه الطايونا ، از همه خواست آرامش خود را حفظ كنند و به دلايلي در آشوب شركت نكنند و در عين حال خواستار يك جلسه فوق العاده شد. شوراي ملي. امنيت ..

بر اساس اين گزارش ، دادگاه تجديد نظر لبنان امروز (پنجشنبه) پس از آخرين مشكلات پرونده انفجار در بندر بيروت ، براي دومين بار درخواست بركناري قاضي بيتار را رد كرد.

روز سه شنبه قاضي طارق بيطار ، بازپرس پزشكي قانوني ، حكم بازداشت علي حسن خليل ، يكي از اعضاي جنبش امل را صادر كرد. خليل در مصاحبه با الميادين گفت اقدامات قاضي بيطار غيرقانوني بوده و اصولي را كه بايد رعايت شود نقض مي كند.

بيروت متشنج مي شود / امل و حزب الله از طرفداران خود مي خواهند كه آرام شوند

پيش از اين حزب الله لبنان ، جنبش امل و جنبش المردا خواستار تجمع مقابل كاخ عدالت در بيروت براي محكوميت تصميم قاضي بيتار شدند.

در همين حال ، رياست جمهوري لبنان اعلام كرد كه ميشل عون ، رئيس جمهور ، در كاخ بعثي با ويكتوريا نولاند ، معاون وزير خارجه آمريكا در امور سياسي ديدار كرده است.

ميشل عون و ويكتوريا نولند روابط دوجانبه و راههاي توسعه آنها در همه زمينه ها را مورد بحث قرار دادند.

در اين ديدار سفير آمريكا در لبنان نيز حضور داشت.

نولند روز چهارشنبه عازم مسكو به مقصد بيروت شد و قرار است با تعدادي از مقامات لبناني و نمايندگان جامعه مدني ديدار كند.

23311

https://livemag.ir/2021/10/بيروت-متشنج-شد-امل-و-حزب‌الله-حاميان-ر/feed/ 0

بهترین زمان سفر به بیروت

شرایط آب و هوایی بیروت با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد در تمام طول سال می توان گفت که مطلوب بوده و از ماه جولای تا سپتامبر در این شهر کاملا آب و هوا داغ و شرجی است. بهار و پاییز این ناحیه برای اغلب مردم، بهترین زمان برای سفر محسوب می‌شود، چرا که دمای هوا معتدل و بارش باران هم به ندرت اتفاق می‌افتد.

اخذ ویزای کشور عربی لبنان

اگر سفرتان با مقاصد گردشگری و تفریحی است و کمتر از ۳۰ روز به طول می‌انجامد نیاز به اخذ ویزا در ایران ندارید و می‌توانید به راحتی در فرودگاه لبنان طی مدت کوتاهی با هزینه ۳۵ دلار ویزای لبنان دریافت کنید.

معروف ترین غذاهای بیروت

۱- بابا قانوش ( Baba Ghanoush)

این غذا کمی شبیه به حُمُص است و اگر طعم حمص را دوست دارید حتما عاشق این غذا هم می شوید. باباقانوش معمولا با نان پیتا و روغن زیتون خورده می شود و چون در ترکیباتش ارده استفاده شده طعمی مشابه حمص دارد. تفاوت عمده این دو غذا این است که باباقانوش به جای نخود از بادمجان تهیه می شود و گاهی برای تزئین روی آن دانه های انار می ریزند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.